• Maneken xanımların dietası

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 874

Tarix : 19.08.2017, 11:00

Bölmə : Pəhriz (diet)




Maneken xanımların pəhrizi tez bir zamanda çəki atmağa kömək edir – son dəblərin nümayiş etdirilməsindən əvvəl podium ulduzlarına da məhz bu lazımdır. Hərçənd, aşağıda təklif edilən pəhriz variantlarına həmin məşhur peşədən uzaq olan insanlar da müraciət edə bilərlər.

3 günlük maneken dietası
Pəhriz zamanı karbohidratlardan, piylərdən, duzdan və alkoqoldan imtina etmək lazım gələcəkdir.

Gündəlik rasion

• Səhər yeməyi:
İlıq bişirilmiş yumurta


• Nahar və şam yeməyi:
175 qr. yağsız kəsmik (onu 150 qr. qaynadılmış pəhriz əti və ya 50 qr. aşağı kalorili pendirlə əvəz etmək olar)

Gün ərzində 2 l su və ya şirin olmayan çay içmək lazımdır.

Manekenlər üçün iki həftəlik dieta

Həftəlik menyu:
Bazar ertəsi
• Səhər yeməyi: meyvə yoqurtu və ilıq bişirilmiş yumurta, eləcə də şirin olmayan içki
• Nahar: çovdar suxarıları ilə soğan şorbası, su və tərəvəz salatı
• Qəlyanaltı: 250 ml yağsız şorba, ot çayı və təbii şirə (seçim sizindir)
• Şam yeməyi: qaynadılmış ət (100 qr. qədər), 50 qr. aşağı kalorili pendir, yağsız kefir

Çərşənbə axşamı
• Səhər yeməyi: doğranmış çörəkdən iki ədəd tost, iri portağal və şirin olmayan çay
• Nahar: krevetka (100 qr. qədər) və ya qaynadılmış dana əti (100 qr.), yağsız yoqurt
• Qəyanaltı: 250 ml təbii şirə, ot çayı və yağsız şorba (seçim sizindir)
• Şam yeməyi: qaynadılmış rəngli kələm (100 qr.), qabığında qaynadılmış kartof (1 yumru), doğranmış çörək (1 qırıq), soya sousu, şirin olmayan çay

Çərşənbə
•Səhər yeməyi: pəhriz verçinası qırığı, yarım qutu yağsız kəsmik, eləcə də qəhvə və ya çay (işkini şəkər əvəzləyicisi ilə şirinləşdirmək olar)
• Nahar: qaynadılmış kartof (1 yumru), pörtlədilmiş kələm (100 qr.), eləcə də 100 qr. şampinyon və kivi.
• Qəlyanaltı: 250 ml təbii şirə, ot çayı və yağsız şorba (seçim sizindir)
• Şam yeməyi: pörtlədilmiş balıq (100 qr. qədər), yağsız yoqurt və ya kefir

Cümə axşamı
• Səhər yeməyi: 25 qr. müsli, böyük olmayan banan, tomat şirəsi, şirin olmayan qəhvə
• Nahar: soğanla balıq filesi (100 qr. qədər), qaynadılmış yumurta
• Qəyanaltı: 250 qr. təbii şirə, ot çayı və ya yağsız şorba (seçim sizindir)
• Şam yeməyi: göyərti ilə pörtlədilmiş ağ lobya, bitki yağının əlavə edilməsi ilə tərəvəz salatı, qaynadılmış kartof (1 yumru), tost və şirin olmayan

Cümə
• Səhər yeməyi: qaynadılmış yumurta, yağsız yoqurt, şirin olmayan çay (şəkər əvəzləyicisi əlavə etmək olar)
• Nahar: soya sousu ilə qonur düyüdən sıyıq (100 qr.), bitki yağı ilə qaynadılmış çuğundur salatı, tomat və ya digər tərəvəz şirəsi
• Qəyanaltı: 250 ml təbii şirə, ot çayı və ya yağsız şorba (seçim sizindir)
• Şam yeməyi: yağsızlaşdırılmış kəsmik (100 qr. qədər), aşağı kalorili pendir (50 qr.), isti yağsız sü

Şənbə
• Səhər yeməyi: yağsız süd ilə qarğıdalı dənələri (25 qr.), əlavələrsiz yoqurt, şirin olmayan qəhvə
• Nahar: şampinyonlar (100 qr.), qonur düyüdən sıyıq (100 qr.), kələm salatı və sitrus şirəsi
• Qəyanaltı: 250 ml təbii şirə, ot çayı və ya yağsız şorba (seçim sizindir)
• Şam yeməyi: yaşıl cəfəri və zeytun yağı ilə kələm salatı, tost, kivi meyvəsi (2 əd.), yaşıl çay

Bazar
• Səhər yeməyi: qaynadılmış yumurta, 100 qr. yağsız pendir, şirin olmayan işki
• Nahar: qızardılmış şampinyonlar (100 qr. qədər), qonur düyüdən sıyıq (100 qr.), kələm salatı və sitrus şirəsi
• Qəlyanaltı: 250 ml təbii şirə, ot çayı və ya yağsız şorba (seçim sizindir)
• Şam yeməyi: xərçəng çubuqları (50 qr), pörtlədilmiş qaraciyər (150 qr.), yağsız isti süd.

Manekenlər üçün pəhrizinin ikinci həftəsinin yeməkləri çeşidi tam olaraq birinci ilə üst-üstə düşür.

Rəylər və nəticələr
Rəylərə əsasən hər iki maneken pəhrizi variantı tez bir zamanda çəkinin azalmasını təmin edir, lakin ikinci variant daha üstündür.
loading...

Etiketlər: yağsız, yeməyi, qaynadılmış, olmayan, şirin, Nahar, sizindir, Səhər, təbii, seçim, şorba, qədər, salatı, kələm, yumurta, Qəyanaltı, pörtlədilmiş, şirəsi, yoqurt, etmək
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN