• Qış pəhrizi

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 152

Tarix : 21.04.2019, 10:00

Bölmə : Pəhriz (diet)




Qış elə bir fəsildir ki, istər-istəməz artıq kilolar meydana gəlir və qalın geyim onları “ört-bastır” edir. Nəticədə, biz qış boyu qazandığımız artıq çəkilərdən yalnız yaz-yay aylarında xilas olmağa başlayırıq. Amma bu qədər gözləməyə dəyməz! Hər fəslin öz pəhrizinə əməl etməklə, artıq çəkidən xilas olmaq mümkündür.

1-ci gün
Səhər yeməyi:
Kibrit qutusu boyda ağ pendir;
Qızardılmış kəpək çörəyi – 1 dilim;
Şəkərsiz çay;
Soyutma yumurta – 1 ədəd.

Nahar:
Yağsız tərəvəz salatı;
Manqal küftəsi – 2 ədəd.

Axşama doğru:
Alma – 1 ədəd;
Şam yeməyi:
Qaynadılmış göyərti – 100 qr.;
Yoqurt – 1 qab.

Yatmazdan əvvəl:
Süd – 1 stəkan.

2-ci gün
Səhər yeməyi:
2 kibrit qutusu boyda holland pendiri;
Qızardılmış kəpək çörəyi – 1 dilim;
Şəkərsiz çay;
Zeytun – 3-4 ədəd.

Nahar:
Yoqurt – 1 qab;
Manqal küftəsi – 4 ədəd;

Axşama doğru:
Armud – 1 ədəd;

Şam yeməyi:
Qaynadılmış ispanaq;
Manqal balığı – 2 dilim;

Yatmazdan əvvəl:
Süd – 1 stəkan.

Qeyd: Bu pəhrizi mütəmadi olaraq davam etdirməklə, qış boyunca artıq çəkilərdən azad olacaq, həm də bol vitamin qəbul edəcəksiniz.

Etiketlər: artıq, yeməyi, Manqal, dilim, Şəkərsiz, Nahar, boyda, qutusu, Qızardılmış, çörəyi, küftəsi, Yatmazdan, əvvəl, stəkan, Yoqurt, Qaynadılmış, Axşama, doğru, Səhər, kəpək
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN