• Qış pəhrizi

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 4073

Tarix : 21.04.2019, 10:00

Bölmə : Pəhriz (diet)


Qış elə bir fəsildir ki, istər-istəməz artıq kilolar meydana gəlir və qalın geyim onları “ört-bastır” edir. Nəticədə, biz qış boyu qazandığımız artıq çəkilərdən yalnız yaz-yay aylarında xilas olmağa başlayırıq. Amma bu qədər gözləməyə dəyməz! Hər fəslin öz pəhrizinə əməl etməklə, artıq çəkidən xilas olmaq mümkündür.

1-ci gün
Səhər yeməyi:
Kibrit qutusu boyda ağ pendir;
Qızardılmış kəpək çörəyi – 1 dilim;
Şəkərsiz çay;
Soyutma yumurta – 1 ədəd.

Nahar:
Yağsız tərəvəz salatı;
Manqal küftəsi – 2 ədəd.

Axşama doğru:
Alma – 1 ədəd;
Şam yeməyi:
Qaynadılmış göyərti – 100 qr.;
Yoqurt – 1 qab.

Yatmazdan əvvəl:
Süd – 1 stəkan.

2-ci gün
Səhər yeməyi:
2 kibrit qutusu boyda holland pendiri;
Qızardılmış kəpək çörəyi – 1 dilim;
Şəkərsiz çay;
Zeytun – 3-4 ədəd.

Nahar:
Yoqurt – 1 qab;
Manqal küftəsi – 4 ədəd;

Axşama doğru:
Armud – 1 ədəd;

Şam yeməyi:
Qaynadılmış ispanaq;
Manqal balığı – 2 dilim;

Yatmazdan əvvəl:
Süd – 1 stəkan.

Qeyd: Bu pəhrizi mütəmadi olaraq davam etdirməklə, qış boyunca artıq çəkilərdən azad olacaq, həm də bol vitamin qəbul edəcəksiniz.


Etiketlər: artıq, yeməyi, Manqal, dilim, Şəkərsiz, Nahar, boyda, qutusu, Qızardılmış, çörəyi, küftəsi, Yatmazdan, əvvəl, stəkan, Yoqurt, Qaynadılmış, Axşama, doğru, Səhər, kəpək
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
  • İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
BİZİ İZLƏYİN