• Cəmi 5 gündə arıqladan pəhriz

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 735

Tarix : 11.09.2018, 18:00

Bölmə : Pəhriz (diet)


1-ci gün: Yalnız qaynadılmış kartof yeyin. Səhər, günorta, axşam. İstədiyiniz qədər yeyə bilərsiniz. Kartofa ədviyyat xaricində heç bir şey əlavə edilmir.

2-ci gün: Yalnız tərəvəz. Ağılınıza gələ biləcək hər cür tərəvəzi yeyə bilərsiniz. Yağsız olmaq şərti ilə hər cür çiy salat, yenə yağsız qaynadılmış tərəvəz yeməkləri. Ədviyyatın xaricində heç bir şey əlavə edilmir.

3-ci gün: Bu ​​gün ət günüdür. Yenə səhərdən başlayaraq qaynadılmış, qızartma, nə növ olursa olsun, yağsız ət. Yağsız tuna balığı, qızartma balıq, toyuq yeyə bilərsiniz. Günə nə ilə başlayırıqsa, onunla da davam edirik. Bunun xaricində heç bir şey əlavə edilmir.

4-cü gün: Meyvə günü. Yenə yeyə bildiyiniz qədər hər cür meyvəni (banan xaric) yeyin. Günə nə ilə başlayırıqsa, onunla da davam edirik.

5-ci gün: Yalnız yumurta. Ədviyyatın xaricində heç bir şey əlavə edilmir. Ya da yağsız süd və ya qatıq. Seçim sizindir. Günə nə ilə başlayırıqsa, onunla da davam edirik.

6 və 7-ci günlər bu pəhrizin bayramları yəni istirahət günləridir. İstədiyinizi, darıxdığınızı yeyə bilərsiniz. Amma ölçülü yemək lazımdır.

Etiketlər: xaricində, əlavə, bilərsiniz, edilmir, Yalnız, onunla, edirik, qaynadılmış, başlayırıqsa, yağsız, davam, Ədviyyatın, Yağsız, tərəvəz, qızartma, qədər, yeyin, xaric, Bunun, banan
Загрузка...
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN




Yandex.Metrica