• Sukkini

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 558

Tarix : 1.06.2017, 14:00

Bölmə : Faydalı bitkilər




Uzunsov yaşıl meyvəsinə görə becərilən balqabaq növü. Qərbi Avropa və Aralıq dənizi regionunda məşhurdur.

100 qr sukkini – 16 kkal
Kalium, lif, fosfor və kalsiumun zəngin mənbəyidir. Bədənin vitaminlərə, xüsusilə C və B qrup vitaminlərinə olan ehtiyacını əhəmiyyətli dərəcədə qarşılayır.

To be super – light
Sukkinini erkən vaxtında yemək lazımdır, çünki bu vaxt o həm dad xüsusiyyətlərini saxlayır, həm də həzm üçün yüngül olur. Sukkini uşaqların menyusunu, xəstəlikdən yeni sağalan və ya həzm problemləri olan insanların menyusuna əlavə oluna bilər. Asan həzm olunması və az kaloriliyi Sukkinini çəki itirmə pəhrizlərin ən sevimli tərəvəzlərindən biri edib.

Etiketlər: Sukkinini, yüngül, Sukkini, menyusunu, saxlayır, uşaqların, xüsusiyyətlərini, vaxtında, erkən, yemək, lazımdır, çünki, xəstəlikdən, problemləri, itirmə, kaloriliyi, pəhrizlərin, sevimli, tərəvəzlərindən, olunması
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN