• Sağlam kilo almaq üçün

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 2476

Tarix : 11.05.2015, 15:00

Bölmə : Kökəlmə sirləri


Sağlam kilo almaq üçün nizamlı bir əzələ quruluşu lazımdır. Buna görə məşq edin və bol zülallı yeməklər istehlak edin. Çünki əzələlər zülaldan edilər. Yumurta, kartof, ət, toyuq, süd, lobya, paxlalılar, qoz-fındıq zülal baxımından zəngindir.

Məşq sonrası qandakı karbonhidrat səviyyəsi düşər. Çünki bədən ilk başqa bunları istifadə. Ona görə məşq sonrası bu karbonhidratı çox yerinə qoyun. Unlu məmulatlar, paxlalılar, kartof, şirniyyat, konfet, banan, alma karbonhidratça zəngin qidalardır.

Məşq xarici çox hərəkət etməyin, çox gəzib getməyin.

Kimyon, pul bibər, nanə iştah açıcı olaraq işə faydalar.

Həddindən artıq yağlı yeməyin. Bu həm toxluq hissini uzun müddət təmin edir və sonrakı payda yeyə bilməz və ya çox az yeyəcəksiniz həm də xolesterol səviyyəsi artımı üzündən seçilməz.

Ən çox sevdiyiniz yeməklər göz qarşısında olsun. Əlbəttə yüksək kalorili olanlar. Canınız istədikcə bunları istehlak edin.

Təzə və ətirli yeməklər daha çox istehlak etmənizi təmin edər.

Sürətli yeməyə çalışın. Eyni tortu 9 dəqiqədə bitirənlər 646 kalori, 20 dəqiqədə bitirənlərin 579 kalori aldığı müşahidə olunub.

Yeməkləri qaynatma deyil, bol yağlı və qızarma şəklində istehlak edin.

Çəki almaq üçün çay və qəhvədən uzaq durun. Çay, qəhvə iştahı azaldır. Az istehlak və tüketince bol şəkər istifadə edin.

Ayrıca bir araşdırma nəticəsinə görə yüksək işıq iştahı bağlayır və loş yada qaranlıq mühitlər iştahı açırmış.

Salatı az istehlak edin, yesəniz də bol yağlı və az sirkəli və az limonlu olsun.

Qidaların kalori cədvəli üçün bu saytdan faydalana bilərsiniz.

İdeal kilonuzu öyrənmək üçün ideal kilo hesablama səhifəsinə bakabilirsiniz.

Kilo almanın yolları əlbəttə bunlarla məhdud deyil. Sizinde 'necə kilo alınır' sualına dair məlumat, təcrübə və fikirləriniz varsa şərh yaza bilər, kilo almaq istəyənlərə bir nebze də olsa fayda təmin edə bilərsiniz.
Etiketlər: istehlak, təmin, yağlı, kalori, yeməklər, iştahı, almaq, istifadə, bunları, səviyyəsi, sonrası, bilərsiniz, dəqiqədə, paxlalılar, yüksək, deyil, olsun, Çünki, kartof, şəkər
loading...

Oxşar reseptlər

R
Загрузка...
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN




Yandex.Metrica