• Kilo almaq üçün pəhriz siyahısı

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 908

Tarix : 11.07.2017, 11:00

Bölmə : Kökəlmə sirləri




Səhər yeməyində: Bir çay qaşığı bal və ya bəkməz, 70 qram ağ pendir, bir ədəd qaynadılmış yumurta, 5 qram kərəyağı, 5 dilim qızartma çörək, 10-15 ədəd qara zeytun, bir stəkan şəkərli süd.

Ara yemək: (saat 10.30-11.00): Böyük bir stəkanla meyvə şirəsi, 4 ədəd biskvit.

Günorta yeməyində: 120 qram qaynadılmış ət və ya toyuq əti (kartoflu), bol yağlı salat, 5-6 yemək qaşığı plov, bir qab tərəvəz yeməyi, 3 ədəd paxlava və ya xəmir şirini, 250 qram qatıq, 4 dilim qızartma çörək.

İlkindi (saat 15.30-16.00): 40 qram pendir, 2 böyük boy meyvə, 2 dilim çörək.

Axşam yeməyində: Bir kasa şorba, 100 qram qızartma balıq və ya ət, bir qab tərəvəz yeməyi, 3 dilim qızartma çörək, bir kasa sütlü şirin və ya pudinq, 8-10 ədəd ərik qurusu.

Gecə (saat 21.30-22.00): 30 qram pendir, bir dilim çörək, böyük bir stəkanla ballı süd.

Asanlıqla hər kəsin tətbiq edə biləcəyi bu pəhriz kilo almaqda çətinlik çəkənlərə, nizamlı olaraq edildiyi təqdirdə istənilən nəticəni verəcək. Pəhriz nəticəsində kilo ala bilmədinizsə, şübhəsiz bir mütəxəssisə hər hansı bir xəstəlik varmı deyə müraciət etmənizi təklif edirik.

Etiketlər: çörək, dilim, qızartma, pendir, yeməyində, yeməyi, qaynadılmış, tərəvəz, yemək, qaşığı, meyvə, stəkanla, böyük, nizamlı, edildiyi, istənilən, təqdirdə, olaraq, almaqda, tətbiq
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN