• Sağlam qidalanmanın 12 qızıl qaydası

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 234

Tarix : 7.11.2017, 20:00

Bölmə : Qidalanma qaydaları


Yaz mövsümünə az qalıb və birazdan üst geyimlərimizi soyunanda bir çoxlarının güzgüdə görəcəyi mənzərə ürəkaçan olmayacaq.

Çünki qışda üst geyimlərimizin gizlətdiyi artıq kilolarla baş-başa qalırıq. Bu mənzərə ilə qarşılaşmamaq üçün həyatınızda bəzi dəyişikliklər edə bilərsiz.

Sağlam qidalanmanın qızıl qaydalarını sizlərə açıqlayıram:

1. Hər ana öyündə 4 qrupdan uyğun miqdarda (ət, süd-qatıq, tərəvəz, çörək) qidaların olmasına diqqət edin;

2. Mütləq səhər yeməyini yeyin;

3. Yemək saatlarınızı geciktirməyin;

4. Hər gün ən az 30 dəqiqə fiziki aktivliyiniz olsun;

5. Duru yağlara üstünlük verin;

6. Mövsümə uyğun meyvə-tərəvəzlərdən istifadə edin;

7. Sümüklərinizin sağlamlığı üçün kalsiumla zəngin qidaların qəbuluna diqqət edin;

8. Qan azlığının qarşısını almaq üçün dəmirlə zəngin qidaları rasionunuzdan əksik etməyin;

9. Ağ çörək yerinə kəpəkli çörək istifadə edin;

10. Duzdan daha az istifadə edin;

11. Yeməklərin bişirmə qaydasına diqqət edin (yağda qızartmayın);

12. Hər gün 8-10 stəkan su için.

Etiketlər: çörək, istifadə, diqqət, uyğun, qidaların, mənzərə, zəngin, üstünlük, qaydasına, yağlara, verin, Mövsümə, tərəvəzlərdən, meyvə, olsun, aktivliyiniz, dəqiqə, geciktirməyin, saatlarınızı, stəkan
Загрузка...
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN




Yandex.Metrica