• Yaddaşı gücləndirən qidalar

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 231

Tarix : 3.12.2018, 14:00

Bölmə : Qidalanma qaydaları




Meyvə
Xüsuilə, antioksidan baxımından zəngin qaragilə, çiyələk, böyürtkən sərbəst radikallara darşı beynə qoruyucu təsir edir. Sərbəst radikallar hüceyrə zədələnməsinə səbəb olan birləşmələrdir.

Tərəvəzlər
Brokoli, ispanaq kimi tərəvəzlər beyinin gücünü artıraraq yaddaşı gücləndirir. Bu tərəvəzlər bunu K vitamini sayəsində edirlər. Xüsusilə, qırmızı soğandakı fisetinin uzun müddətli yaddaşı gücləndirməsi istiqamətində araşdırmalar mövcuddur.

Şokolad
Pəhriz siyahılarında da şokolad yemək istəyirsinizsə, bitter şokolad yeməyinizi tövsiyə edirik. Bitter şokolad yüksək kakao tərkibi ilə endorfini təmin edərk beyin reseptorlarını işə salır. Aşağı şəkər tərkibi ilə də pəhrizə qatqısı olur.

Yumurta
Yumurta tərkibindəki A, B, B12, D vitaminləri ilə beynin yaddaş ilə əlaqəli hissəsinin inkişafını təmin edir. Bu səbəblə hər səhər yeməyində bir ədəd qaynadılmış yumurtanı beyin sağlamlığınız üçün yeyin.

Süd və süd məhsulları
Süd və süd məhsulları yumurta kimi yüksək protein tərkiblidir və bu səbəblə bədən toxumalarının inkişaf etməsini təmin edir. Eyni zamanda yaddaşı da gücləndirir.

Etiketlər: təmin, yaddaşı, şokolad, yüksək, tərkibi, səbəblə, məhsulları, beyin, Yumurta, tərəvəzlər, gücləndirir, Aşağı, pəhrizə, qatqısı, salır, şəkər, edərk, edirik, tövsiyə, yeməyinizi
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN