• İftarda qatıq yerinə ayran için

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 34

Tarix : 4.12.2018, 14:00

Bölmə : Qidalanma qaydaları




Ani yemək yeyilməsi yağ artımının səbəbidir
Ramazanda uzun müddət aç qalmaq maddələr mübadiləsinə təsir edir. Əgər diqqət edilməzsə çəki artımına, sağlamlıq problemlərinə yol aça bilir. Yaz aylarında tutulan oruc ilə çox uzun müddət ac qalacaq olan bədənimiz vərdiş etdiyi nizamın xaricində bir müddətə girəcəyi üçün metobolik sürətimiz düşür. Uzun müddət aclıqdan sonra ani və tez yemək yeyilməsi qan şəkərimizdə dalğalanmalara və yağ artımına səbəb olur

Xurma qan şəkərini artırır
Aclıq ilə gərginləşən ruh halımızla iftar süfrələrinə oturduğumuzda iradəmizi idarə etmək çətin ola bilər. Xüsusilə, yemək yeməyi xoşbəxtlik halına gətirdiyimiz və özümüzü yeməklə mükafatlandırmaq üçün ehtiyacımızı göstərmədən çox və ən təhlükəlisiz tez yemək yeyib süfrədən qalxa bilirik. Ramazan ayının olmasına tərs olan çox zəngin doldurulmuş süfrələr, həm maddələr mübadiləmizi, həm də iftar sonrası ruh halımızı yorur. Hər qida qrupundan var olan, rəngli, mövsümüdə yetişmiş qidalarla hazırlanmış bir iftar süfrəsi ehtiyacımızı qarşılayacaqdır.

Susuzluğa qarşı qatıq yox, ayran için
Yazda uzun müddətli susuzluğa qarşı bədənimizi susuz saxlamayın. İftarda bir stəkan su və 1-2 ədəd xurma yeyərək başlayacağınız yeməyinizin ilk tərcihi şorba olmalıdır. Şorba seçimlərindən kremli, bulyonlu şorbalardan çox paxlakimilər, tərəvəzli və ya qatıqlı hazrlayacağınız şorbalar tərcih edin. Şorbanın ardından 5-10 qədidə ara verilməli, iştah yoxlaması təmin edilməli və mədə narahatlığı bu şəkildə əngəllənməlidir.
Ən vacib probiotik qaynaqlarımızdan olan qatığı da, ayran ya da cacıq olaraq yeyilməsi maye qəbulunu dəstəkləmiş olur.

Həzmsizliyə qarşı gəzintiyə çıxın
İftardan sonra çıxacağınız yüngül tempolu bir gəzinti ramazan ayında çəki almaq mövzüsünü yox edir. Mədə və bağırsaq problemlərinizi ən aza endirmək üçün, iftardan sonra gəzintiyə çıxın. Çox deyil, sadəcə 30 dəqiqə gəzin.

Etiketlər: yemək, müddət, iftar, sonra, qarşı, yeyilməsi, ehtiyacımızı, gəzintiyə, çıxın, artımına, maddələr, ayran, seçimlərindən, tərcih, Şorbanın, olmalıdır, Şorba, kremli, bulyonlu, şorba
Загрузка...
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN




Yandex.Metrica