• Hansı rəngli qidalar nəyə xeyirdir?

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 215

Tarix : 24.12.2018, 14:00

Bölmə : Qidalanma qaydaları




Qırmızı rəngli qidalar
Pomidor, qarpız, çiyələk, nar kmi qırmızı rəngli qidaların tərkibində güclü antioksidan var. Xərçəng xəstəliyindən qorunmaq istəyənlərin pəhrizlərində qırmızı rəngli qidalar olmalıdır.

Qoz
Bütün quru meyvələr arasında ən yüksək omeqa 3 və polifenola (çox güclü antioksidan) sahib olan qoz, çəki nəzarətində, ürək xəstəlikləri və xərçəngdən qorunmaq üçün ən təbii vasitədir.

Bənövşəyi rəngli qidalar
Badımcan, qırmızı çuğundur, böyürtkən kimi bənövşəyi rəngli qidalar, qocalmaya təsir edərək gecikdirir.

Yaşıl rəngli qidalar
Kələm, avakado, alça, yaşıl üzüm kimi yaşıl rəngli qidalar, C vitamini və minerallar baxımından çox vacibdir. Hər gün ən azı bir ovuç yeyilməlidir.

Sarı rəngli qidalar
Kök, şaftalı, ərik, balqabaq və xurma kimi sarı rəngli qidalar, immunitet sistemini gücləndirir. Xüsusilə, fəsillər dəyişəndə bizə dəstək olurlar.

Su
Halsızlıq, baş ağrısının səbəbinin çoxu yaddan çıxartdığımız sudan qaynaqlanır. Daha sağlam, formada və enerjili olmaq üçün su içmə vərdişi qazanmalısınız. Gün içində 2 litr su içilməlidir..

Etiketlər: rəngli, qidalar, qırmızı, güclü, qorunmaq, antioksidan, yaşıl, sistemini, immunitet, gücləndirir, Xüsusilə, dəyişəndə, fəsillər, xurma, balqabaq, vitamini, vacibdir, dəstək, yeyilməlidir, minerallar
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN