• İdmançının bir günlük qida rasionu

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 3139

Tarix : 5.11.2018, 20:00

Bölmə : Qidalanma qaydaları


Heç kimə sirr deyil ki, idmançının qida rasionu başqa insanlardan fərqlənir. Çünki onlar bizdən çox enerji sərf edirlər. Buna görə də orqanizmi bərpa etmək üçün tutumlu və faydalı yeməklərə ehtiyacları daha çoxdur. Elə isə onlara kömək məqsədi ilə biz bir günlük qida rasionu tərtib etdik.

Səhər yeməyi
Kişmişli, quru qaysılı südlü yulaf sıyığı; 2 ilıq yumurta və süd

İkinci səhər yeməyi
2 ədəd banan; portağal və yoqurt

Nahar
Toyuq əriştəsi; göbələkli qarabaşaqlı sıyıq; balqabaqlı və pomidorlu salat; meyvə şirəsi

İkinci nahar
Süd; pendirli buterbrod

Şam yeməyi
Tərəvəz assortisi; toyuq əzməsi; qatıq və ya süd

süfrem.az


Etiketlər: yeməyi, İkinci, rasionu, Toyuq, Nahar, əriştəsi, yoqurt, göbələkli, qarabaşaqlı, banan, sıyığı, yumurta, səhər, sıyıq, portağal, balqabaqlı, assortisi, Tərəvəz, toyuq, əzməsi
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
  • İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
BİZİ İZLƏYİN