• Düz bir qarın üçün nə yemək lazımdır?

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 16951

Tarix : 25.04.2015, 13:00

Bölmə : Qidalanma qaydaları




Badam.
Badam düz bir qarın üçün nə yeməli sualına veriləcək ilk cavablardandır.
Bu əla qida, yüksək E vitamini məzmunu ilə yalnız dərinizə faydalı olmaqla qalmaz, lif cəhətdən zəngin quruluşuyla, uzun müddət toxluq hissi verər.

Alma sirkəsi.
Sirkə bağırsaqlardakı zərərli bakteriyaları öldürüb, bədəni toksinlərdən təmizləyər.
Alma sirkəsi göbək əridən içəcəklərdəndir.
Hər səhər bir stəkan ilıq suya, 1 çay qaşığı alma sirkəsi və 1 çay qaşığı bal əlavə edib için.
Bu qısa müddətdə zəyifləmənizi, göbək yağlarınızdan qurtulmanızı təmin edəcək.

Sarımsaq.
Bu tərəvəz, nfəsinizdən pis iy gəlməsinə səbəb ola bilər, lakin o qədər faydalı bir qidadır ki,bu xüsusiyyəti göz ardı edilib, hər gün şübhəsiz, ən az bir diş istehlak edilməlidir.
Sarımsaq ayrıca düz bir qarına sahib olmaq üçün də, olduqca təsirlidir.
Qoxusundan xilas olmaq üçün, sarımsaq yedikdən sonra ağızınıza bir neçə dənə nanə atın.

Yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər.
Kələm, ispanaq, kahı və digər yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər son dərəcə aşağı kalori ehtiva ilə doludur, vitaminlər və mineral anbarıdır.

Yulaf.
Bu qida tox tutmaqla qalmır, qısa müddətdə kilo vermənizə də, köməkçi olar.
Səhər naharda yeməyiniz vacib olan yulaf əzməsi, sizə aşağı kalori təmin edər, uzun müddət toxluq hissi verər.

Pomidor.
Pomidor yağ yandıran və yağlarla döyüşən tərəvəzlərdəndir.
Zəifləməyə köməkçi olar.
Salatlarınızdan bu tərəvəzi şübhəsiz əskik etməyin.
Etiketlər: sirkəsi, verər, hissi, toxluq, kalori, müddət, köməkçi, Sarımsaq, aşağı, qaşığı, müddətdə, göbək, təmin, yarpaqlı, tərəvəzlər, Pomidor, şübhəsiz, Badam, faydalı, olmaq
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
  • İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
BİZİ İZLƏYİN