• Sağlamlığınızı qoruyacaq 15 qidalanma məsləhəti

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 444

Tarix : 29.06.2017, 16:00

Bölmə : Qidalanma qaydaları


Doymuş yağ və marqarin yeməyin.
Zeytun yağından istifadə edin.

Qırmızı ət həftədə bir dəfə yeyilməlidir.

Hind toyuğunun ətindən də istifadə edə bilərsiniz.

Qənnadı məhsullarını çox yeməməyə çalışın.

Tort kimi qidalarda sağlamlığa zərərli yağ vardır.

Fast-food restoranlarında balıq və toyuğa üstünlük verin.

Kola və limonat yerinə təzə sıxılmış meyvə şirəsi için.

Alkoqoldan uzaq durun.

Gündə 8-10 stəkan su için.

Duzdan az istifadə edin.

Un və şəkərdən hazırlanmış qidalardan uzaq durun.

Lobya, noxud kimi qidaları həftədə bir neçə dəfə yeyin.

Həftənin ən az 4 günü bir ovuc qoz və fındıq yeyin.

Axşamlar çox az yemək yeyin, daha çox səhər və günorta yeməyə çalışın.

Etiketlər: istifadə, yeyin, çalışın, həftədə, durun, Duzdan, şəkərdən, hazırlanmış, sıxılmış, stəkan, şirəsi, meyvə, Gündə, Alkoqoldan, noxud, yemək, səhər, günorta, yeməyə, Axşamlar
Загрузка...
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN




Yandex.Metrica