• Bağırsaqlara faydalı 7 qida

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 207

Tarix : 27.03.2018, 14:00

Bölmə : Qidalanma qaydaları


Bağırsaqların sağlamlığı və həzm sisteminin düzgün işləməsi üçün bu 7 qidanı yemək vacibdir.

İnanılmaz probiotik xüsusiyyətləri olan sarımsaq bağırsaqlardakı zərərli bakteriyaları məhv edər və immuniteti gücləndirər.

Lif və flavonoidlə zəngin olan kəvər həzm sistemini dəstəkləyən fermentlərlə zəngindir.

Yer almasının tərkibindəki probiotik xassəli inülin maddəsi tox hiss etmənizə kömək edər.

Turp tərkibindəki birləşimlər sayəsində bağırsaqdakı faydalı bakteriyaların sayını artırar, tox hiss etdirər və həzm sistemini rahatladar.

Quşqonmaz özünüzü tox hiss etmənizə kömək edərək bakteriyalar üçün uyğun ortam yaradır. Bağırsaq divarını yeniləyir və kilo verməkdə təsirlidir.

Kök həm dəriniz, həm də bağırsaqlarınız üçün çox faydalıdır. Təbii probiotik tərkiblidir.

Hind zəfəranı bağırsaqları yaxşlaşdırır, beyin sağlamlığını dəstəkləyir.

Etiketlər: probiotik, etmənizə, tərkibindəki, kömək, sistemini, ortam, özünüzü, bakteriyalar, uyğun, edərək, Quşqonmaz, sayını, bakteriyaların, artırar, etdirər, rahatladar, yaradır, divarını, bağırsaqları, zəfəranı
Загрузка...
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN




Yandex.Metrica