• Süd və süd məhsulları

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 419

Tarix : 11.06.2017, 16:00

Bölmə : Qidalanma qaydaları


Gündə 50 qram yağsız və ya az yağlı yoqurt yemək, 2 stəkan yağsız və ya az yağlı süd içmək, 3-4 dilim pendir yemək kalsium, A vitamini, fosfor və D vitamini baxımından yaxşı bir qidalanma sayıla bilər. Egər süd və süd məhsulları sevmirsinizsə bu önəmli vitaminləri kök, kartof, balqabaq, brakoli, yaşıl rəngli tərəvəzlər, somon balığı, taxıllar və digər qida qaynaqlarından almalısınız. Əgər sizdə laktoza catışmazlığı varsa mütləq həkimə müraciət edin.

Etiketlər: yemək, yağlı, vitamini, yağsız, balığı, taxıllar, digər, somon, rəngli, brakoli, yaşıl, qaynaqlarından, tərəvəzlər, almalısınız, varsa, mütləq, həkimə, catışmazlığı, laktoza, sizdə
Загрузка...
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN




Yandex.Metrica