• Nişanlı qız dietası

Reseptin məlumatları Baxış sayı: 149

Tarix : 2.04.2018, 10:00

Bölmə : Pəhriz (diet)


Qeyd edilən dieta toy və ya digər təmtəraqlı hadisə ərəfəsində bədən fiqurunun korrektə edilməsinə imkan verir. Menyu ekspress arıqlama üçün olduqca ideal uyğun gəlir.

1-ci gün
• Səhər yeməyinə qədər: 500 ml su
• Səhər yeməyi: kakao (1 çay qaşığı toz, 1 ç.q. bal, 200 ml. yağsız süd)
• Nahar: salat (təzə tərəvəz – 300 qr., bitki yağı – ½ x.q.), eləcə də 200 qr. qaynadılmış balıq və ya toyuq filesi
• Qəlyanaltı: 1 st. minimal yağlılıqlı içməli yoqurt
• Şam yeməyi: tərəvəz həlimi (duzsuz)
• Yatmamışdan əvvəl: 1 st. minimal yağlılıqlı kefir

2-ci gün
• Səhər yeməyinə qədər: 500 ml su
• Səhər yeməyi: sitrus meyvələrindən təzə sıxılmış şirə
• Nahar: tərəvəz həlimi (duzsuz)
• Qəlyanaltı: 1 st. içməli yoqurt və 1 ç.q. bal
• Şam yeməyi: salat (təzə tərəvəz – 300 qr., bitki yağı – ½ ç.q.), eləcə də 200 qr. qaynadılmış balıq və ya toyuq filesi

3-cü gün
• Nahara qədər: su
• Nahar: 500 qr. yaxın yaxsız kəsmik və 1 ç.q. bal
• Qəlyanaltı: 1 st. minimal yağlılıqlı kefir
• Şam yeməyi: yığma tərəvəz salatı və ya qaynadılmış toyuq filesi (sonuncudan 200 qr. artıq olmamaqla)

Etiketlər: yeməyi, tərəvəz, Səhər, toyuq, filesi, qaynadılmış, Nahar, qədər, minimal, Qəlyanaltı, yağlılıqlı, həlimi, duzsuz, kefir, salat, yoqurt, içməli, balıq, yeməyinə, eləcə
Загрузка...
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Linkin əlavə edilməsiQorunmuş linkin əlavə edilməsi Rəng seçimi | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoyler
BİZİ İZLƏYİN




Yandex.Metrica